Pokrywamy Twoje wydatki!

Do końca roku
zwracamy nawet do 1 000 zł
za zakup naszych dachówek i akcesoriów dachowych

Zasady

  1. Kup nasze dachówki

    za minimum 12 000 zł brutto
  2. Wypełnij formularz

    zajmie Ci to chwilę
  3. Ciesz się zwrotem

    500 zł
    jeśli wybierzesz dachówkę Orea 9
    400 zł
    jeśli wybierzesz inną dachówkę Koramic

Zapoznaj się z regulaminem promocji

Ty pokrywasz naszymi dachówkami swój dach, my pokrywamy część Twoich wydatków!

Zyskaj
nawet 500 zł
ekstra!

Dachówki Koramic

Kup akcesoria nieceramiczne Koramic do ułożenia bezpiecznego dachu, takie jak membrana czy taśma kalenicowa.
Za wydane 700 zł brutto otrzymasz od nas dodatkowe 250 zł.
Jeśli wartość Twoich zakupów wyniesie 1 400 zł brutto, to podwoimy kwotę ekstra zwrotu aż do 500 zł!

W promocji udział biorą wszystkie dachówki Koramic.

Koramic

Wysokość
zwrotu

Zakup
w tym połać za min. 12 000 zł brutto
Wartość zwrotu
Orea 9 (połać + akcesoria ceramiczne) 500 zł
Orea 9 (połać + akcesoria ceramiczne + akcesoria techniczne za min. 700 zł brutto) 750 zł
Orea 9 (połać + akcesoria ceramiczne + akcesoria techniczne za min. 1 400 zł brutto) 1 000 zł
Pozostałe dachówki (połać + akcesoria ceramiczne) 400 zł
Pozostałe dachówki (połać + akcesoria ceramiczne + akcesoria techniczne za min. 700 zł brutto) 650 zł
Pozostałe dachówki (połać + akcesoria ceramiczne + akcesoria techniczne za min. 1 400 zł brutto) 900 zł

Sprawdź dostępne akcesoria techniczne - pobierz broszurę pdf >

Zwrot

Jakie informacje są potrzebne do wypełnienia wniosku?

  • Skan faktury

    Skan faktury

  • Zdjęcie etykiety produtku

    Zdjęcie etykiety produktu

  • Numer konta bankowego

    Numer konta bankowego

  • Dane dystrybutowa, u którego został dokonany zakup

    Dane punktu,
    w którym został dokonany zakup

To takie proste, aby otrzymać nawet 1 000 zł!



Uzyskaj zwrot
Promocja dotyczy produktów zakupionych w okresie od 15 września do 31 grudnia 2018 roku. Skorzystać z niego mogą tylko klienci indywidualni. Jeżeli dachówki w Twoim imieniu zakupił dekarz, również możesz skorzystać z promocji, ale będą wymagane dodatkowe dane.

Ciesz się kompletnym i bezpiecznym dachem

Ciesz się kompletnym i bezpiecznym dachem

Nie wiesz, ile potrzebujesz dachówek na swój dach? Pomożemy!

Odpowiedz na kilka prostych pytań, a my prześlemy Ci wyliczenie ilości dachówki całkowicie za darmo! Ciesz się kompletnym i bezpiecznym dachem.


Wypełnij formularz

Lokalizacja punktów sprzedaży

Cashback - pytania i odpowiedzi

  • 1. Jakie są zasady udzielania zwrotu części zakupów w ramach promocji cashback Wienerberger?

    Aby skorzystać z promocji, należy zarejestrować się na stronie internetowej cashback-wienerberger.pl oraz zaakceptować regulamin promocji. Warunkiem udziału w promocji jest zakup wybranych dachówek za minimum 12 000 zł brutto. Zakup w okresie od 15.09.2018. - 31.12.2018 do godziny 23:59 (włącznie) uprawnia do otrzymania zwrotu cashback. Po poprawnym zweryfikowaniu przekazanych danych, zwrot zostanie dokonany na podany w formularzu numer konta.

  • 2. Jak długo potrwa promocja?

    Promocji podlegają produkty zakupione od dnia 15.09.2018 do 31.12.2018 godziny 23:59.

    Zgłoszenia na stronie internetowej przyjmowane będą do dnia 31.01.2019

  • 3. Ile mogę otrzymać zwrotu? / Jaką kwotę mogę otrzymać?

    500 zł zwrotu przysługuje osobom, które:

    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu za minimum 12 000 zł brutto dachówek Koramic Orea 9
    • spełnią wymagania regulaminowe

    400 zł zwrotu przysługuje osobom, które:

    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu za minimum 12 000 zł brutto dachówek Koramic (innych niż Orea 9)
    • spełnią wymagania regulaminowe

    750 zł zwrotu przysługuje osobom, które:

    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu za minimum 12 000 zł brutto dachówek Koramic Orea 9
    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu nie ceramicznych akcesoriów dachowych Koramic za minimum 700 zł brutto
    • spełnią wymagania regulaminowe

    650 zł zwrotu przysługuje osobom, które:

    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu za minimum 12 000 zł brutto dachówek Koramic (innych niż Orea 9)
    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu nie ceramicznych akcesoriów dachowych Koramic za minimum 700 zł brutto spełnią wymagania regulaminowe

    1 000 zł zwrotu przysługuje osobom, które:

    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu za minimum 12 000 zł brutto dachówek Koramic Orea 9
    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu nie ceramicznych akcesoriów dachowych Koramic za minimum 1 400 zł brutto
    • spełnią wymagania regulaminowe

    900 zł zwrotu przysługuje osobom, które:

    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu za minimum 12 000 zł brutto dachówek Koramic (innych niż Orea 9)
    • dokonają w czasie trwania promocji zakupu nie ceramicznych akcesoriów dachowych Koramic za minimum 1 400 zł brutto
    • spełnią wymagania regulaminowe
  • 4. Gdzie znajdę etykietę dachówki?

    Etykiety produktu znajdują się na foli zabezpieczającej dachówki Koramic na palecie.

  • 5. Które modele dachówek Koramic objęte są promocją?

    Promocją objęte są wszystkie modele dachówek Koramic produkcji wyłącznie Wienerberger, znajdujące się w ofercie Wienerberger wyłącznie na rynku polskim, których oferta dostępna jest na stronie www.wienerberger.pl

  • 6. Co dzieje się po otrzymaniu informacji o przyznaniu rabatu promocyjnego cashback?

    Przekazanie rabatu promocyjnego cashback na konto bankowe uczestnika promocji nastąpi w ciągu 30 dni od daty akceptacji wniosku.

  • 7. Co mam zrobić po otrzymaniu wiadomości, że moje zgłoszenie jest niekompletne?

    W przypadku niekompletnego zgłoszenia uczestnik promocji otrzyma na adres e-mail podany w formularzu dokładną informację, jakie dane należy uzupełnić w ciągu 5 dni od otrzymania wiadomości. W przypadku braku uzupełnienia brakujących danych organizator promocji zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku o cashback.

  • 8. Jak długo będę czekać na przekazanie rabatu promocyjnego cashback?

    Jeśli wniosek spełnia wymagania zawarte w Regulaminie promocji oraz zostanie pozytywnie zweryfikowany, przekazanie rabatu promocyjnego Cashback nastąpi w ciągu 30 dni.

  • 9. Czy mogę zgłosić się do programu jeżeli wraz z dachówką kupiłem usługę u dekarza?

    Tak, organizator dopuszcza możliwość zgłaszania zakupów usługi, której częścią jest zakup dachówek Koramic oraz akcesoriów Koramic niezbędnych do wykonania usługi. Wykaz dokumentów, które w takim przypadku należy dołączyć do wniosku, znajduje się w Regulaminie promocji.

  • 10. Kiedy mogę zgłosić swój wniosek o cashback?

    Ponieważ Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji miejsca budowy, w związku z tym zgłoszenie powinno zostać wysłane w momencie rozpoczęcia montażu dachówki Koramic na dachu.

  • 11. Czy w celu otrzymania rabatu cashback mogę wysłać wniosek pocztą?

    Wnioski przesłane pocztą nie będą przyjmowane. Wnioski można zgłaszać jedynie poprzez stronę internetową.

  • 12. Jeśli nie znalazłem odpowiedzi na moje wątpliwości w Cashback – pytania i odpowiedzi, gdzie mogę ją znaleźć?

    W razie wątpliwości skontaktuj się z nami kontakt@wienerberger-cashback.pl

Złóż wniosek o zwrot części kosztów

Obowiązek informacyjny:

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Wienerberger Ceramika Budowlana sp. z o.o. w Warszawie. Możesz się z nami skontaktować listownie, pod adresem:

ul. Ostrobramska 79, 04-175 Warszawa (prosimy o umieszczenie dopisku „Dane osobowe”) lub mailowo, pod adresem WBPL.DaneOsobowe@wienerberger.com.

Twoje dane oraz dane osób, które znalazły się w przesłanych nam plikach, przetwarzamy w celach związanych z obsługą i realizacją Promocji, a także ewentualnych reklamacji. Wypełniając formularze znajdujące się na stronie Promocji (www.wienerberger-cashback.pl) wyraziłaś/-eś swoim wyraźnym działaniem zgodę na przetwarzanie Twoich danych na potrzeby wzięcia udziału w Promocji Cashback. Poprosiliśmy również o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu bezpośredniego. W obu przypadkach podstawą prawną przetwarzania danych jest udzielona zgoda, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych). W przypadku zgłoszonej reklamacji Twoje dane będziemy przetwarzać w naszym prawnie uzasadnionym interesie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane Uczestników, którzy wypełnią warunki promocji i otrzymają od nas Rabat Promocyjny, będziemy przetwarzać dla celów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), zaś tych którzy nie otrzymali Rabatu Promocyjnego, w celu obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednak konieczne w celu uczestnictwa w Promocji.

Odbiorcami danych osobowych będą zaufani dostawcy usług IT w zakresie obsługi niniejszej strony internetowej oraz systemów księgowych, jak i agencja marketingowa Golden Submarine oraz nasi doradcy prawni.

Dane osobowe będziemy przechowywać:
  • w przypadku Uczestników nagrodzonych przez okres do czasu przyznania Rabatu Promocyjnego, a po jej przyznaniu, przez czas wymagany przepisami podatkowymi,
  • w przypadku Uczestników, którym nie przyznano Rabatu Promocyjnego przez okres do upływu terminu przedawnienia roszczeń,
  • w przypadku Uczestników wnoszących reklamację przez okres rozpatrywania reklamacji, a po tym czasie w zależności od wyniku reklamacji, tak długo jak dane Uczestników, którym przyznano lub nie przyznano Rabatu Promocyjnego.

W związku z przetwarzaniem Twoich danych, przysługują Ci następujące prawa względem Twoich danych osobowych:
  • dostępu do swoich danych,
  • wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym nie wpłynie to na legalność przetwarzania danych dokonanego przed wycofaniem zgody oraz nie zablokuje dalszego przetwarzania opartego o inne podstawy,
  • wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych,
  • przenoszenia danych, na zasadach opisanych przepisami prawa,
  • złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  • sprostowania,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • usunięcia danych, w zakresie określonym przez przepisy prawa, m.in. w przypadku braku podstawy prawnej do ich dalszego przetwarzania.

* - pola obowiązkowe

Wyliczenie ilości dachówek Koramic na Twój dach.

Obowiązek informacyjny:

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Wienerberger Ceramika Budowlana sp. z o.o. w Warszawie. Możesz się z nami skontaktować listownie, pod adresem:

ul. Ostrobramska 79, 04-175 Warszawa (prosimy o umieszczenie dopisku „Dane osobowe”) lub mailowo, pod adresem WBPL.DaneOsobowe@wienerberger.com.

Twoje dane oraz dane osób, które znalazły się w przesłanych nam plikach, przetwarzamy w celach związanych z obsługą i realizacją Promocji, a także ewentualnych reklamacji. Wypełniając formularze znajdujące się na stronie Promocji (www.wienerberger-cashback.pl) wyraziłaś/-eś swoim wyraźnym działaniem zgodę na przetwarzanie Twoich danych na potrzeby wzięcia udziału w Promocji Cashback. Poprosiliśmy również o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu bezpośredniego. W obu przypadkach podstawą prawną przetwarzania danych jest udzielona zgoda, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych). W przypadku zgłoszonej reklamacji Twoje dane będziemy przetwarzać w naszym prawnie uzasadnionym interesie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane Uczestników, którzy wypełnią warunki promocji i otrzymają od nas Rabat Promocyjny, będziemy przetwarzać dla celów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), zaś tych którzy nie otrzymali Rabatu Promocyjnego, w celu obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednak konieczne w celu uczestnictwa w Promocji.

Odbiorcami danych osobowych będą zaufani dostawcy usług IT w zakresie obsługi niniejszej strony internetowej oraz systemów księgowych, jak i agencja marketingowa Golden Submarine oraz nasi doradcy prawni.

Dane osobowe będziemy przechowywać:
  • w przypadku Uczestników nagrodzonych przez okres do czasu przyznania Rabatu Promocyjnego, a po jej przyznaniu, przez czas wymagany przepisami podatkowymi,
  • w przypadku Uczestników, którym nie przyznano Rabatu Promocyjnego przez okres do upływu terminu przedawnienia roszczeń,
  • w przypadku Uczestników wnoszących reklamację przez okres rozpatrywania reklamacji, a po tym czasie w zależności od wyniku reklamacji, tak długo jak dane Uczestników, którym przyznano lub nie przyznano Rabatu Promocyjnego.

W związku z przetwarzaniem Twoich danych, przysługują Ci następujące prawa względem Twoich danych osobowych:
  • dostępu do swoich danych,
  • wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym nie wpłynie to na legalność przetwarzania danych dokonanego przed wycofaniem zgody oraz nie zablokuje dalszego przetwarzania opartego o inne podstawy,
  • wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych,
  • przenoszenia danych, na zasadach opisanych przepisami prawa,
  • złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  • sprostowania,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • usunięcia danych, w zakresie określonym przez przepisy prawa, m.in. w przypadku braku podstawy prawnej do ich dalszego przetwarzania.

* - pola obowiązkowe